Prekių pasirinkimas
Prekes internetinėje parduotuvėje „Sportturas.lt" gali pirkti tik asmenys, turintys daugiau kaip 18 metų. Ketindami pirkti Jums reikalingas prekes, galite pasinaudoti prekių paieškos sistema, susiraskite norimą įsigyti prekę ir įsidėkite ją į prekių krepšelį. Jei norite išsirinkti dar vieną ar kelias prekes, galite toliau naršyti po parduotuvę - jau išsirinkta prekė liks prekių krepšelyje. Savo pasirinkimą nuolat galite pasitikrinti nuspaudę nuorodą "Prekių krepšelis". Į krepšelį galite dėti tiek prekių, kiek tik norite. Bet kada vėliau kitų prekių paieškos metu galėsite koreguoti jau išsirinktų prekių kiekį arba ištrinti jas iš savo prekių krepšelio.
Prekių palyginimas
Norėdami palyginti tos pačios kategorijos prekes, spauskite svarstyklių ženkliuką prie Jus dominančios prekės, tada pasirinkite kitą tos pačios kategorijos prekę, bei tai pat spauskite svarstyklių ženkliuką. Norėdami pamatyti išsirinktų prekių palyginimą, dešinėje ekrano pusėje paspauskite "prekių palyginimas".
Kliento registracija
Kai nutarsite, kad prekių krepšelis jau suformuotas, ir jame esančios prekės yra galutinis Jūsų pasirinkimas, spauskite mygtuką Užsakyti. Jei esate naujas „Sportturast.lt" klientas, spauskite "registracija" ir suveskite į sistemą prašomą informaciją. Jei esate registruotas klientas, tuomet suveskite prisijungimo vardą ir slaptažodį. Užsakydami prekes turėsite pažymėti „varnelę", kad esate susipažinęs su „Sportturas.lt" parduotuvės taisyklėmis, kurias galite dar kartą peržiūrėti.
PREKIŲ GARANTIJA IR GRĄŽINIMO SĄLYGOS
1. Pardavėjas įsipareigoja pateikti Pirkėjui kokybiškas, komplektiškas ir tinkamoje pakuotėje Prekes.
2. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti:
2. 1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
2. 2. atitinkamai sumažinti prekės kainą;
2. 3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
2, 4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
2. 5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
3. Prekės kokybės garantiją nustato prekės pardavėjas
4. Pirkėjas, patikrinęs Pardavėjo pateiktas prekes jų priėmimo metu, privalo nedelsiant pranešti Pardavėjui apie akivaizdžius prekių kokybės trūkumus, nekomplektiškumą arba pakuotės netinkamumą arba prekių asortimento ir kiekio neatitikimą. Pirkėjas privalo pranešti pardavėjui apie tokius trūkumus ar neatitikimus, kurių negalima pastebėti prekių priėmimo metu, ne vėliau kaip per 5 darbo dienas nuo prekių priėmimo dienos.
5. Jeigu Pardavėjas įrodo, kad prekės trūkumų atsirado dėl to, kad pirkėjas pažeidė prekės naudojimo ar saugojimo taisykles, tokia prekė nekeičiama, neatlygintinai trūkumai nešalinami ir pinigai negrąžinami.
6. Pirkėjas norintis grąžinti kokybišką prekę, padengia visas išlaidas susijusias su prekiu pristatymu pirmyn bei atgal. Jei buvo už prekę atsiskaityta grynaisiais pinigais kurjerių tanybai, pirkėjas padengia ir grynųjų pinigų priėmimo mokestį t.y. 3.77 EUR.
Kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis", patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. ūkio ministro įsakymu Nr. 217.
Kokybiškų prekių grąžinimas galimas tik ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklių" nustatyta tvarka. Šiuo atveju prekių grąžinimo išlaidas apmokate Jūs.